RAZEM Z MRCEKIEM PROWADZIMY SAJMON MÓWI NA 55 OSÓB, KTO BĘDZIE LEPSZYM SAJMONEM?

31 lip 2020
50 946 wyświetleń

▪ KANAŁ MRCEKA : plworld.info
💰 Wpisz kod NOLIF albo wbij tutaj hellcase.com/fNOLIF = 0,70$
💰 Doładowujesz? Wpisz kod NOLIF15 i dostań 15% więcej!
🎤 DISCORD DLA WIDZÓW ► www.discord.gg/nolif
📸 instagram ► instagram.com/nolifgod/

💼 e@mail biznes ► nolifeorigin9@gmail.com
🎤 Tutaj gadamy teamspeak3► nolif.ovh

Komentarze
  • Moim Zdaniem Cemston nie powinien brac juz udziału , ponieważ Wygrał juz 4 raz i zabiera szanse osoba do wygrania

    Krystian ChanKrystian ChanMiesiąc temu
  • A mniales już nie reklamować stron hazardowych

    ReGracz_PLReGracz_PLMiesiąc temu
  • Gdybys widzial ze ktos ucieka to wlacz wh plz

    darkangeldarkangelMiesiąc temu
  • MARIUSZ20

    Anna MaksAnna Maks2 miesięcy temu
  • 2 0 2 0 0 : D D D D D D D D D D D D

    CYTRYNKA PLCYTRYNKA PL2 miesięcy temu
  • czasownik parę osób ola napisało xd

    LIŚCIONÓGLIŚCIONÓG2 miesięcy temu
  • ej nolif rób filmy w 4k plz

    GREZYGREZY2 miesięcy temu
  • Z KODEM ''10DOLFREE'' NA STRONIE CSGOPOLGON DARMOWE 10$ , ODRAZU DO WYPŁATY W SKINACH

    NOLIF CS:GONOLIF CS:GO2 miesięcy temu
    • jprdl dziecko sie za nolifa podszywa

      frumpet PWfrumpet PW2 miesięcy temu
  • Na literkę "o" można też napisać osrać

    Burek lubi KotyBurek lubi Koty2 miesięcy temu
  • Minecraft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ra FauRa Fau2 miesięcy temu
  • chlop co kolejna kose xD

    BaniakBaniak2 miesięcy temu
  • No fajno :D

    NitreelarNitreelar2 miesięcy temu
  • Też chciałbym koske c:

    MorlineqMorlineq2 miesięcy temu
  • Mogę na sajmona nie mam żadnych skinów a chciał bym taka koske

    That's WeeziThat's Weezi2 miesięcy temu
  • Niebyło saimon muei jak była zabawa w chowanego powiedział a teraz bawimy sie w chowanego

    Dawidek KDawidek K2 miesięcy temu
  • Nudne to trochę

    Paweł KiliańskiPaweł Kiliański2 miesięcy temu
  • Nolif oszuście kempston, stary bez czapki są praktycznie ciągle, weź kogoś innego na ich miejsce a nie ciągle tych samych, daj komuś nowemu się wykazać i wygrać coś a nie!

    GorixGorix2 miesięcy temu
  • Generalnie to w odcinku z Key-Dropa wygralem koskę i mam pytanie kiedy ją dostanę ?

    Kiler YoutubeKiler Youtube2 miesięcy temu
  • 4:44 siadaj, opowiem ci historię. Powiedz mrcek jak ci minął czas bez komputera (mniej więcej tak powiedział) nolif 2020

    maslanek12maslanek122 miesięcy temu
  • O Cemston nowa osoba na Sajmonie (Y) dobrze że wybierasz nowych a nie bez przerwy te same osoby KAPPA

    Piotr WacławekPiotr Wacławek2 miesięcy temu
  • Koska na csmaney 350

    fresh ytfresh yt2 miesięcy temu
  • Przecież w minucie ( 11:56). powiedziałeś że mają iść za tobą a nie że sajmon mówi.

    Marcin WąsikMarcin Wąsik2 miesięcy temu
  • 6:40 steapy jak zwykle na kazdej nagrywce i jak zwykle cos oszukuje i pada żałosne nie mozna się dostac cały czas te same osoby

    TheMicharzTheMicharz2 miesięcy temu
  • Jak dostać się na takiego sajmona?

    Adam RadlakAdam Radlak2 miesięcy temu
  • Chujnia nie polecam. Same kurwy sie dostają ciągle, układy jebane, a jak ktoś random zrobi fanart i czeka kilka godzin to ni chuja.

    Norbi HvHNorbi HvH2 miesięcy temu
  • zrzutka.pl/hap8vb polecam XD

    burtekburtek2 miesięcy temu
  • "Biore Udział" ;D

    Jurga2kJurga2k2 miesięcy temu
  • "biorę udział"

    Tobiasz MajdeckiTobiasz Majdecki2 miesięcy temu
  • Może wygram trade opisie

    Dawid ProDawid Pro2 miesięcy temu
  • Chciałbym wygrać tą kosę może się uda 😁

    Achim ChmielnickiAchim Chmielnicki2 miesięcy temu
  • 2:44 jeszcze dodam że czasowniki zamoczone na c ć to bezokoliczniki

    Nick_Z_GryNick_Z_Gry2 miesięcy temu
  • Chciałbym wziąć udział. Fajny odcinek.

    Damian 2098Damian 20982 miesięcy temu
  • bez mrceka

    BarciszonBarciszon2 miesięcy temu
  • Biore Udział Pozdrawiam MRCEKA i NOLIFA ziomeczka

    KetnaYTKetnaYT2 miesięcy temu
  • orać to bezokolicznik 😂

    BartuśLof XdBartuśLof Xd2 miesięcy temu
  • no chciałbym cos wygrac

    StuffixStuffix2 miesięcy temu
  • Daj mj kose

    Xeo HyperXeo Hyper2 miesięcy temu
  • Chciałbym wygrać kosę

    DamnianDamnian2 miesięcy temu
  • Zaczynam się zastanawiać czy wiesz na czym ta gra polega xd

    LodomirLodomir2 miesięcy temu
  • Fajnie jest to, że większość co biorą udział to znajomi (nolif'a i mrcek'a) Pozdro 💪🏽 (Tylko pod przykrywką innych nicków)

    Maciek JasekMaciek Jasek2 miesięcy temu
  • gaga

    WKS_ ŚlimaczekWKS_ Ślimaczek2 miesięcy temu
  • "biore udzial" a chciqlbym cos wygrac ;

    KamiluuKamiluu2 miesięcy temu
  • dzięki za kose

    DragoDrago2 miesięcy temu
  • Wiesz to trochę takie głupie że chłopy wygrywają po 4 noże A nie którzy nic nie mają

    KrystekKrystek2 miesięcy temu
    • To wystąp i wygraj a nie płaczesz, że inni wygrywają...

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
  • Nigdy nie byłeś na ognisku w zimę?

    BidWidsBidWids2 miesięcy temu
  • może uda se wygrać btw dołączyłem do ts3 więc pog

    MatMellowMatMellow2 miesięcy temu
  • gosciu wygral 4 kose zastanow sie kogo bedziesz bral do nastepnych odcinkow

    KrzYsie.kKrzYsie.k2 miesięcy temu
    • Jezeli ludzie maja beznadziejne fanarty to bierze osoby ktore sie powtarzaja bo maja lepsze itp proste

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
  • 12:48 Noi nara Kempston pokaż jak się cieszysz

    Adrian xddAdrian xdd2 miesięcy temu
  • Nolif zrób chowany ale widzowie zmieniają się w przedmioty

    Kajetan PaskKajetan Pask2 miesięcy temu
  • No fajnie by było jak wygram to mam Trade w informacjach kanału

    RoyaleTVRoyaleTV2 miesięcy temu
  • biorę udział

    LiMbo PlayLiMbo Play2 miesięcy temu
  • Moim zdaniem nie sprawiedliwe jest branie udziału jak ktoś ma już kose

    Krystian ŚwierzyńskiKrystian Świerzyński2 miesięcy temu
  • Biorę udział

    adaramixadaramix2 miesięcy temu
  • Powinieneś zrobić tak że jak ktoś wystąpił na odcinku to przez 1-2 kolejne odcinki ma bana na występowanie bo co odcinek to 60% ludzi już po 10 razy występowała i nie dają szansy innym

    Morfi %Morfi %2 miesięcy temu
  • "Biore Udział" ;)

    swaquswaqu2 miesięcy temu
  • ":D

    JeczmaJeczma2 miesięcy temu
  • Jak mówiłeś o bałwanie to myślałem o tobie hahah

    Deksuz ,Deksuz ,2 miesięcy temu
  • Nolif, powiedz mi dlaczego znów zarzucają Tobie oszustwo i ustawianie filmów? Coś naprawdę musi być na rzeczy. Odpowiedz mi dlaczego

    Marcin NawrockiMarcin Nawrocki2 miesięcy temu
    • @Marcel Puchała zgadzam się. Jak cheatował też nie chciał się przyznać. Oszust oszustem pozostanie. Spadam z tego kanału już chyba na zawsze. Pozdrawiam

      Marcin NawrockiMarcin Nawrocki2 miesięcy temu
    • @Marcin Nawrocki Ludzie tak pisza bo na kazdym odcinku sa te same osoby, cemston wygrał 4 kosy, a nagrywki sa opozniane i przekladane z godziny na godzine, wymog wystapienia na odcinku to zrobienie fan-arta, a malo osob ma uzdolnienie plastyczne wiec to nie ma zadnego sensu i jeszcze tak ci powiem ze twigs płacze pod kazdym komentarzem ze cemston zasluzyl na kose mimo ze to niby jest seria dla wszystkich widzów zeby dostac kose a jaki to ma sens skoro te same osoby wystepuja co odcinek, w skrocie nudy i nie ma co próbowac sie tam dostac

      Marcel PuchałaMarcel Puchała2 miesięcy temu
    • @ArJuSiur to mi nadal nie wyjaśni dlaczego ludzie tak piszą

      Marcin NawrockiMarcin Nawrocki2 miesięcy temu
    • polecam wbić na ts zrobić fanart i sie dostać na nagrywki

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
  • ''DAj skinka

    Retard_PlayerRetard_Player2 miesięcy temu
  • Fajnie że wgl nie mg się na nagrywki dostać bo większość co odcinek jest i ci sami wygrywają

    Karina KłosekKarina Kłosek2 miesięcy temu
    • F3n1X 1 sekundę temu powiem ci tak, osoby które są nawet bardzo zaufane czasami nawet nie grają. np ja bylem kiedys w LVN i biora jakis randomow takze teraz to gownowarte jest tam byc

      Igor JaszewskiIgor Jaszewski2 miesięcy temu
  • jak sie dostac na takie nagrywki? nolif bierze ludzi z tsa? o ktorej godzinie przewaznie takie nagrywki sa?

    Orzechowy10Orzechowy102 miesięcy temu
    • polecam wbić na ts zrobić fanart i sie dostać na nagrywki || info o nagrywkach na discordzie

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
    • Wszystkie informacje pojawiają się na discordzie nolifa co kilka dni :) Przeważnie jest to po 17, lecz aby się dostać trzeba zrobić mem/fanart odnośnie tematyki podanej przez nolifa na discordzie. I o ile informacje są na discordzie to same nagrywki już na ts nolif.ovh.

      CytrusCytrus2 miesięcy temu
  • Mg na nagrywki

    J DJ D2 miesięcy temu
  • Mogę na nagrywki, pliss

    Wiking. xDWiking. xD2 miesięcy temu
  • RIP kura 2k20

    oxooxo2 miesięcy temu
    • [*] (*)

      Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
  • No nwm bo spędziłem kilka dni na siedzeniu na ts i ani razu nie zostałem wybrany choć sam zrobiłem fanarta ;) A ci którzy są zaufania u nolifa poprostu wiedzą kiedy nagrywki i mają miejsce na ts i w dodatku jak zauważylem zawsze ich nolif wybiera wgl te tiery są zjebane bo wiele osób ich nie dostaje Lubię nolifa ale to już się nudne robi jagby większość tych osób doskonale wiedziało jaka zaraz będzie konkurencja

    _igus_igus2 miesięcy temu
    • najwidoczniej nie zrobiłeś fajnego :)

      BOROBOROMiesiąc temu
    • Kurcze, możliwe, że tak jest.. Ale ja tylko poprawić błąd bo aż mnie zabolało - jakby*

      Karpik5Karpik52 miesięcy temu
    • powiem ci tak, osoby które są nawet bardzo zaufane czasami nawet nie grają. np ja bylem kiedys w LVN i biora jakis randomow takze teraz to gownowarte jest tam byc

      Igor JaszewskiIgor Jaszewski2 miesięcy temu
  • Biorę udział Może uda się wygrać Trade w info

    Hubix YOUTUBEHubix YOUTUBE2 miesięcy temu
  • zajebiscie znowu jakis kemston wygral ktory wygral juz 10 raz i siedzi 24/7 na tym ts.

    MorgenMorgen2 miesięcy temu
  • Ciągle te same osoby na tych nagrywkach coś to dziwne trochę

    pajur15pajur152 miesięcy temu
    • trzeba wejść samemu ;)

      BOROBOROMiesiąc temu
    • @pajur15 wbij tsa i zrozumiesz byq

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • Nie no generalnie mnie nie interesują skiny bo nigdy nic nie wygrałem, tylko Nolif ma tyle subskrybcji, a są przeważnie te same osoby

      pajur15pajur152 miesięcy temu
    • @ArJuSiur +

      2pac2pac2 miesięcy temu
    • polecam wbić na ts zrobić fanart i sie dostać na nagrywki

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
  • Potrzebuje skiny! ja biedny

    ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
    • Chcesz: Aug | Concractor (Battle Scared) bo mam xdddd

      Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
  • Co dziwnego jest w ognisku w zimie?

    Miłosz AndryszczukMiłosz Andryszczuk2 miesięcy temu
  • CHCIAŁBYM TAKĄ KOSKĘ :(

    ŁybcioŁybcio2 miesięcy temu
    • Ja bym nawet chciał Gut Knife | Safari Mesh

      Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
  • W podziemiu prawie każdy się ruszał pomimo totalnego bezruchu, no ale na chuj respektować własne zasady XD

    SB FibjaSB Fibja2 miesięcy temu
    • @Blokerek Mapper No to niech prowadzi jak chce, niczego mu nie każę. Zwracam uwagę tylko na brak reakcji na łamanie zasad które sam wymyśla.

      SB FibjaSB Fibja2 miesięcy temu
    • @SB Fibja w takim razie, nagrywanie tego byłoby nie opłacalne, i bardzo czasochłonne, jeśli ktoś ma jakiś problem. Zresztą Nolif wielokrotnie powtarzał, że on to prowadzi jak chce i to jest jego odcinek i jego kanał.

      Blokerek MapperBlokerek Mapper2 miesięcy temu
    • @Blokerek Mapper Tak? Po coś te komendy i zasady zabawy są. Nawet jakby miało trwać minutę, to bezsensowne jest przymykanie oko tylko dlatego że za dużo osób ginie.

      SB FibjaSB Fibja2 miesięcy temu
    • I miał zabić prawie każdego, żeby sajmon trwał 5 minut?

      Blokerek MapperBlokerek Mapper2 miesięcy temu
  • Fajnie ze te same osoby wygrywaja a ja chyba z 20 razy probowalem sie chociaz dostac sadKEK

    bovskibovski2 miesięcy temu
    • Jakoś nie widzę 600 osób na nagrywkach tylko ok 140, gdzie część nie ma fanarta lub ma nietematycznego

      CytrusCytrus2 miesięcy temu
    • @Cytrus tylko ze 600 osob tez moze zrobic fajny fanart a twojego nawet nikt nie zobaczy

      bovskibovski2 miesięcy temu
    • Wystarczy zrobić dobry fanart lub śmieszny mem zgodny z tematyką na dane nagrywki i być na ts, kiedy wybierane sa osoby (info discord) i liczyć na odrobinę szczęścia, więc nie kantuj, że dostanie się jest niemożliwe :D

      CytrusCytrus2 miesięcy temu
    • @Orzechowy10 trzeba siedziec na tsie przez cala noc zeby miec 0.01% ze sie dostaniesz

      bovskibovski2 miesięcy temu
    • @Orzechowy10 trzeba siedzieć na tsie u nolifa i osoby które zrobiły mu fanarta mają większe szanse żeby się dostać

      Oskar WejsOskar Wejs2 miesięcy temu
  • Zrób sajmona o np. Paracord knife, Ursus Knife,Albo AWP-Książe

    Wisel XWisel X2 miesięcy temu
  • kozak docineczek hahaha 5:38 patrzyłem się na cb i ni wiedziałem co zrobić xDDDDDD a potem karma i zostałem walony na łeb przez AK

    WolfWolf2 miesięcy temu
    • XD

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
  • Fajnie by było dostać skina

    FortunekFortunek2 miesięcy temu
  • mogłeś już jakoś zrobić żeby ta nowa osoba wygrała, a nie gość który wygrywa x raz

    Reduuu_Reduuu_2 miesięcy temu
    • @Reduuu_ okej, jesli masz szczęście farta umiejętności to wygrywasz odcinek nic nie jest ustawione

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
    • @ArJuSiur znsczy byniu, ja nic nie pisałem że chce wciąć udział

      Reduuu_Reduuu_2 miesięcy temu
    • Jezeli jest dobyr to wygrywa proste polecam wbić na ts zrobić fanart i sie dostać na nagrywki

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
    • Nie moze tak robic tu chodzi o sprawiedliwosc miedzy graczami

      VreduVredu2 miesięcy temu
  • wypierdolcie tego camestona w koncu ile razy on moze wygrywac te kosy...

    BeastBeast2 miesięcy temu
    • Tyle ile będzie najlepszy i będzie mieć najwięcej szczęścia

      HarneyHarney2 miesięcy temu
  • Pomysł na odcinek Zrób odcinek gdzie będą widzowie wymyślać historię i najlepsza historia wygra

    BuChTeAm YTBuChTeAm YT2 miesięcy temu
  • kurde ja ksie dostac tam?

    ksymciuksymciu2 miesięcy temu
  • jaaaa ci dupi ni

    ChmieluChmielu2 miesięcy temu
  • Od nastepnego odcinka kto sie dostanie wszyscy na kemstona

    KarolloKarollo2 miesięcy temu
  • Nie no po co robić ognisko w zimę, jeszcze zaciapło będzie

    Lukas PLukas P2 miesięcy temu
    • Ja powiedział bym że odśnieżam

      Adrian xddAdrian xdd2 miesięcy temu
  • 3 NAJ YT 1: nolif 2: nolif cs go 3: mrcek

    michal smuznymichal smuzny2 miesięcy temu
  • Oczywiście kemston jest na tych nagrywkach 15 raz, a jak ja chcę być na jakichkolwiek to NIE

    WiktorOFF HDWiktorOFF HD2 miesięcy temu
    • @BORO +2 xD

      TwigzTwigzMiesiąc temu
    • rób fanarty to będziesz XDD

      BOROBOROMiesiąc temu
    • Twigz odpowiedź "to twój problem" nie świadczy o tobie za dobrze

      WiktorOFF HDWiktorOFF HD2 miesięcy temu
    • Zrób ładny fanart to się dostaniesz a jak nie masz umiejętności to twój problem :)))))

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • polecam wbić na ts zrobić fanart i sie dostać na nagrywki

      ArJuSiurArJuSiur2 miesięcy temu
  • nolif czm mam bana na discordzie jak ja dopiero co hciałem dołączyć

    KacperinooKacperinoo2 miesięcy temu
  • Kemston nie powinien już brać udziału W odc

    Mr. JohnMr. John2 miesięcy temu
    • @Twigz a Czyli ty nie robisz fanartów I on cie przepuszcza

      Mr. JohnMr. John2 miesięcy temu
    • @Twigz ale trochę podejżane że tyle wygrywa I zna akurat Z dupy Takie smoki I neady więc na, ale powinien też da innym wygrać

      Mr. JohnMr. John2 miesięcy temu
    • nie? Ponieważ jest stałym członkiem na ts i robi dobre fanarty dzięki nim kwalifikuje się na odcinki

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • Racja racja

      Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
  • Ja wam polecam robić widzów na inny kolor i siebie na inny kolor też żeby się przez przypadek nie zabić

    Maciek ZabielskiMaciek Zabielski2 miesięcy temu
  • "Biorę udział" Może uda się wygrać :P

    R3Ku_OfficialR3Ku_Official2 miesięcy temu
  • Ale od majora to ty się odpierdol bo to wszystko fiksja jest

    WyktorianoWyktoriano2 miesięcy temu
  • biorę udział trade link:steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=871276883&token=8ZbtEWrn nie mam żadnych skinów xd Wienc jak ktoś ma to może mi wysłać bębę bardzo wdzięczny

    Ziemniaczek 2010Ziemniaczek 20102 miesięcy temu
  • Krejsu powinien wygrać dlatego łapka w dół :(

    Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
    • @Karpik5 to chyba fake info mówili bo na discordzie nie ma nagrywek xDD

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • @Twigz widziałem komentarze jak ludzie już robili fanarty i nie dostawali się, mimo, że siedzieli też długo na Discordzie

      Karpik5Karpik52 miesięcy temu
    • @Twigz ale 3 razy ? rly

      HongośHongoś2 miesięcy temu
    • I co? Cemston wygrał sprawiedliwie a na nagrywki może się dostać każdy mając równe szanse.. Wystarczy zrobić fanarta byq

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • +1

      HongośHongoś2 miesięcy temu
  • ty no to jak za subowanie was jest koska to ja się skusze

    enz0zzenz0zz2 miesięcy temu
  • "biorę udział" fajne te odcinki. Czasem śmieszne akcje się dzieją

    BożyDarBożyDar2 miesięcy temu
  • zrubcie bana dla kemstona na 5 odc

    Mikołaj PasternakMikołaj Pasternak2 miesięcy temu
    • @FeSdorEk nie ważne jak napisał ważne że prawde napisał

      HongośHongoś2 miesięcy temu
    • @FeSdorEk nie chce mi się pisać :D

      Mikołaj PasternakMikołaj Pasternak2 miesięcy temu
    • orto

      FeSdorEkFeSdorEk2 miesięcy temu
  • Moim zdaniem powinno być tak że osoba która 1 wygrała już więcej nie powinna brać udział w takich rozgrywkach

    BaRtEQ2x2BaRtEQ2x22 miesięcy temu
    • -1 byczku

      moltan boltanmoltan boltan2 miesięcy temu
    • @Twigz Nie chodzi mi tylko o cemstona, czytaj ze zrozumieniem gosciu, regulamin przeczytalem ty pewnie takze, ja w tym udzialu nie biore, tak jak mowie czytaj ze zrozumieniem, skoro zakladasz ze nie ma wyróżnień to jak wyjaśnisz tiery ktore z gory daja ci lepsze szanse bynajmniej to wynika z regulaminu czyli teraz mam prawo twierdzic ze regulaminu nie czytales a sie wypowiadasz, do tego co z tego ze wedle twego zdania cos jest dobre skoro wedlug nolifa moze byc to do dupy? Tak jak pisalem wcześniej nie ma z gory dobrego fanartu. Nolif do tego z czego co slyszalem nawet nie dotrzymuje terminow i czas sie przyciaga, tez dlatego nie biore w tym udzialu. Jak juz zrozumiałes to ustap bo takie cos do niczego nie prowadzi, a jak dalej myslisz ze masz racje to nieźle masz na banii, i juz nie odpisuj bo jak mowilem do niczego to nie prowadzi (Do tego twierdze ze powinien byc jakis umiar bo jak ty bys byl nowy to tez bys pewnie mial spor bo to nie zbyt sprawiedliwe ale no zapomnialem ze ciebie to teraz nie dotyczy to problemu nie widzisz. elko)

      ViruZZZViruZZZ2 miesięcy temu
    • @ViruZZZ Chyba mnie nie rozumiesz... Żeby dostać się na nagrywki Piotrek podaje tematykę fanarta wiec w czym problem? Wystarczy zrobić dobrego fanarta o danej tematyce i jesteś na nagrywkach. Teraz każdy ma równe szanse bo nie ma wyróżnien, nieważne czy jestes kumplem, przyjacielem lub masz wysoki tier... Po twojej odpowiedzi zgaduję, że nigdy nie byłeś na tsie bądź byłeś, ale raz czy dwa i się nie dostałeś. Polecam przeczytać regulamin i dopiero potem się wypowiadać, a nie robić jakąś gówno burzę... Cemston wygrał i dostał się na nagrywki uczciwie, zrobił fanarta i wygrał kose. W rozgrywkach takich jak sajmon, chowany jest dużo randomowych konkurencji więc jeżeli wygrywasz to masz szczęście i nic więcej.Tu nie ma żadnej faworki więc nie rób gówno burzy jak nawet pewnie nie znasz regulaminu. Pzdr

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
    • @Twigz Wlasnie nie za bardzo, bo nie kazdemu moze spodobac sie co innego wiec nie ma dobrego rozwiazania z gory a i tak ludzie robia fanarty i siedza na tsie 8 godzin i do tego jestes takim samym typem osoby co ten wczesniejszy gosc ktory ma w dupie problem ktory go samego nie dotyka a zakladam ze jak by ciebie to dotykalo to bys sie poplakal ze smutku

      ViruZZZViruZZZ2 miesięcy temu
    • ​@ViruZZZ To wystarczy zrobić dobrego fanarta i masz taka samą możliwość wygrania kosy jak Cemston. U nolifa nie ma faworki ;)

      TwigzTwigz2 miesięcy temu
  • Czy tylko według mnie kemston nie powinien już brać udziału w odcinkach gdzie można wygrać kosę?

    RenuRenu2 miesięcy temu
    • @Miłosz Andryszczuk no to trenuj skilla a nie żalisz się

      Mikitarian plMikitarian plMiesiąc temu
    • Po co macie taki ból dupy, chłop ma farta, umie grać sajmona, ma doświadczenie, to czemu ma nie wygrywać? Rozumiem, że inni też chcą ale sajmon, to nie tylko słuchanie się nolifa, ale też skill

      iQuba PLiQuba PL2 miesięcy temu
    • No wsumie tak powinien komus ja oddac powinien byc jakis limit naprzyklad 2

      robert dudziakrobert dudziak2 miesięcy temu
    • +1 i -1 bo z jednej strony to już jego 4 kosa

      RosterRoster2 miesięcy temu
    • @Adam Kwaśnik ja się wypowiedziałem na ten temat ale trochę racji masz że jak ktoś już ma swoją kolekcję to nie powinien już uczestniczyć albo przynajmniej oddać kosę graczowi na miejscu 2 tak jak MRcek chciał to zrobić.

      FosilFosil2 miesięcy temu
  • Siema

    Olek GamingOlek Gaming2 miesięcy temu
  • W którym momencie pangor padl

    nunoko ツnunoko ツ2 miesięcy temu
    • @Adam Kwaśnik Dzieki

      nunoko ツnunoko ツ2 miesięcy temu
    • 5:40 Prosze bardzo :)

      Adam KwaśnikAdam Kwaśnik2 miesięcy temu
  • Kto grał w cs source ten wie co to za mapka ❤

    Paweł WnukowskiPaweł Wnukowski2 miesięcy temu
    • @Konrad Naglik hm, t nie wiem

      HarneyHarney2 miesięcy temu
    • @Harney to chb nie militia tylko inna mapa w jej klimatach zrobiona pod operacje chb hydra i była zimowa taka, a militia nie była zimoea

      Konrad NaglikKonrad Naglik2 miesięcy temu
    • XD? Ja nie grałem w source a wiem ze to Militia

      HarneyHarney2 miesięcy temu
    • A to nie jest mapa z operacji? Jestem pewien że w cs go dedmecze na niej grałem bo ją lubiłem

      Konrad NaglikKonrad Naglik2 miesięcy temu
PLworld